Kamaz

Новини

ГАЗОВИЙ ДВИГУН Р6 ДЛЯ магістральних тягачів КАМАЗ. На «КАМАЗі» приступили до випробувань рядного газового двигуна КАМАЗ-950.10.

На «КАМАЗі» приступили до випробувань рядного газового двигуна КАМАЗ-950.10.

Слідом за дизельним рядним двигуном для важкого сімейства камазівські вантажівок покоління К5 в компанії почалися дослідницькі випробування дослідного зразка рядного газового двигуна, що використовує як паливо природний газ. Сьогодні йде розробка газових двигунів Р6 для магістральних тягачів. Надалі буде можливість встановлювати їх на всі модифікації автомобілів перспективного сімейства.

Робочий процес газового двигуна на відміну від дизельного заснований на зовсім іншому термодинамическом циклі, тобто займання паливно-повітряної суміші відбувається не від стиснення, а від іскри. З основних конструктивних відмінностей по відношенню до дизельного двигуна можна відзначити знижену ступінь стиснення, оригінальну циліндропоршневу групу, допрацьовані під установку свічок запалювання головки блоку циліндрів. Замість дизельної паливної апаратури тут встановлені компоненти системи подачі природного газу і запалювання. Застосовуються компоненти системи подачі газу, запалювання та управління двигуном компанії «Woodward» - одного зі світових лідерів на цьому ринку.

Попередні результати випробувань дослідного зразка газового двигуна КАМАЗ Р6 по оцінці викидів шкідливих речовин з відпрацьованими газами показали досяжність екологічних норм «Євро-6», що можливо завдяки застосованим в конструкції системи рециркуляції відпрацьованих газів (EGR) і трикомпонентної каталітичного нейтралізатора.

Номінальна потужність нового двигуна - 450 к.с., максимальний обертовий момент - 1850 Н • м, планований міжсервісний інтервал - до 100 тис. Км.

На даний момент часу виготовлено три дослідні зразки двигуна. Один з них буде встановлено на автомобіль КАМАЗ-54901 для натурних випробувань в складі автомобіля, які почнуться в 2021 році.

Запуск газового двигуна Р6 в серійне виробництво планується в 2022 році.

всі новини