Kamaz

Новини

«КАМАЗ» ПРЕЗЕНТУВАВ НАЙБІЛЬШИЙ РОСІЙСЬКИЙ КАР'ЄРНИЙ САМОСВАЛ

Нова розробка інженерів компанії - кар'єрний самоскид КАМАЗ-65807.

На найбільшій спеціалізованій бізнес-майданчику, відкритому на період з 20 по 22 квітня в міжнародному виставковому центрі «Крокус Експо», ведуча машинобудівна компанія представляє КАМАЗ-65807-0000002-90 - найбільший російський кар'єрний самоскид повною масою 95 т, вантажопідйомністю 65 т. вантажівка розроблений і виготовлений в Науково-технічному центрі «КАМАЗа».
 
Це вже другий представник абсолютно нового сімейства автомобілів в камазовской лінійці справжніх кар'єрних самоскидів. Нагадаємо, перша модель цього ряду - КАМАЗ-65805 була презентована на аналогічній виставці в жовтні 2020 року. Дебютував минулого літа 60-тонний автомобіль КАМАЗ-65805, як і нова модель - 65-тонний КАМАЗ-65807, призначений для транспортування скельної і гірської породи в середніх і малих кар'єрах в районах з помірним і холодним кліматом. Сімейство буде складатися з кар'єрних самоскидів з колісною формулою 8х4 і 10х6, вантажопідйомністю від 45 до 70 тонн.
 
Як пояснив головний конструктор інноваційних автомобілів Науково-технічного центру компанії Сергій Назаренко, в силу своїх технічних характеристик новітня розробка компанії - КАМАЗ-65807 забезпечує найкращі показники в галузі. Довжина самоскида - 11040 мм, ширина - 3500 мм, висота - 4100 мм. При цьому, незважаючи на свої значні розміри, машина має маневреністю на рівні самоскидів 8х4.
 
Під капотом КАМАЗ-65807 встановлено новий рядний 12-літровий дизельний двигун КАМАЗ Р6 (910.10-550), екологічного класу «Євро-5», потужністю 550 к.с. Коробка передач являє собою гідравлічний семиступінчастий автомат, що для кар'єрної техніки в такому класі середньої вантажопідйомності є найкращим рішенням, тому що дозволяє перемикати передачі без розриву потоку потужності.
 
Колісна формула автомобіля - 10х6. Три задніх моста - ведучі. При цьому дві перші осі і останній задній міст - керовані, тобто їх колеса повертаються. Таке рішення дозволяє підвищити маневреність автомобіля при роботі в кар'єрі. На провідні колеса припадає понад 72% зчіпного ваги автомобіля, що вище, ніж у дорожніх самоскидів 8х4, і практично досягає показників самоскидів 6х4. Це забезпечує високі показники прохідності автомобіля, в тому числі і по мокрій дорозі усередині кар'єру.
 
Задні ведучі мости являють собою повноцінний трідем, тобто розподіл крутного моменту відбувається в рівній пропорції між ними. Самоскидна платформа з днищем і боковинами зі спеціальної сталі збільшеної товщини використовується для навантаження великих і твердих брил гірської породи. Завдяки її обігріву відпрацьованими газами двигуна вирішене питання з примерзання мокрого зимового грунту. Кузов, кут нахилу якого дорівнює 50 градусам, має спеціальний захисний козирок над кабіною, що захищає водія, агрегати і вузли самоскида від падіння скельної породи. Обсяг самосвальной платформи в скельному виконанні - 30 куб.м. Внутрішня ширина самосвальной платформи - три метри.
 
 
всі новини