Kamaz

Новини

«КАМАЗ» ВИПУСТИВ ТРОЛЕЙБУС зі збільшенням Автономної ХОДОМ

ПАТ «КАМАЗ» представив новинку в ряду міського пасажирського електротранспорту - тролейбус КАМАЗ-65825 зі збільшеним до 20 км автономним ходом.

Низькопідлоговий тролейбус з індексом 62825 став продовженням лінійки електротранспорту КАМАЗ. За своїм електроустаткування він схожий з електробуси КАМАЗ-6282, але відрізняється системою постійного живлення. Дослідний зразок тролейбуса був вперше продемонстрований громадськості в кінці травня цього року на фестивалі SPbTransportFest в Санкт-Петербурзі.
 
На відміну від класичного тролейбуса цей транспортний засіб оснащується накопичувачами енергії, що дозволяють автономно пересуватися до 20 км, наприклад, для обслуговування нових міських районів, в яких відсутня контактна мережа. Це дозволяє розширити маршрутну мережу, гнучко її змінювати і знизити витрати на інфраструктуру. Зарядка батарей відбувається під час руху від контактної мережі за 30 хв до 100% ємності.
 
Тролейбус КАМАЗ-62825 відповідає всім вимогам до якості послуг, що надаються, комфорту пасажирів і доступного середовища: низький рівень підлоги, збільшений отвір середніх дверей, простора накопичувальний майданчик з м'якими упорами для стоячих пасажирів, комфортна пневмопідвіска. Транспортний засіб обладнано системою кнілінг, яка дозволяє нахиляти кузов автобуса для зручної посадки і висадки пасажирів, механічної аппарелью на середніх дверей для безперешкодного в'їзду в салон маломобільних пасажирів, спеціальним місцем кріплення інвалідної коляски.
 
У салоні є кнопка зв'язку з водієм, система інформування пасажирів, камери відеоспостереження та супутникова навігація, система клімат-контролю, USB-роз'єми для зарядки телефонів. Загальна пасажиромісткість - 85 осіб, з них 34 місця для сидіння.
 
Тролейбус може розвивати швидкість до 70 км / год і долати підйом до 12 °, він оснащений асинхронним електродвигуном змінного струму потужністю 180 кВт. Номінальна напруга постійного струму становить 550 В. Тролейбус - двовісний, задні колеса - ведучі. Батареї NMC (нікель-марганець-кобальт) з універсальними характеристиками і тривалим терміном життя. Система рекуперації енергії при гальмуванні дозволяє повертати частину витраченої енергії для вторинного застосування. Скління тролейбуса - тоноване вклеєні, лобове скло - панорамне, з електропідігрівом по всій площі скла. Водійське місце - регульоване, пневматична.
 
Зараз тролейбус КАМАЗ-62825 проходить сертифікаційні випробування для отримання Схвалення типу транспортного засобу (ОТТС), в кінці червня машина буде передана СПб ГУП «Міськелектротранс» на дослідну експлуатацію. По завершенні тестових робіт в Санкт-Петербурзі тролейбус буде відправлений на сертифікаційні випробування на полігон в Дмитрові. Серійне виробництво планується почати в першому кварталі 2022 року.

 

всі новини