Kamaz

Спецтехніка

КС - 45717К-1

• Автомобільний кран КС-45717К-1 призначений для виконання будівельно-монтажних і вантажно-розвантажувальних робіт з звичайними вантажами, а також отруйними та вибуховими речовинами на розосереджених об'єктах.
• Базове шасі - КАМАЗ-65115 екологічного класу 5
• Максимальна вантажопідйомність при роботі з звичайними вантажами - 25 т
• Максимальна вантажопідйомність при роботі з отруйними та вибуховими речовинами - 20 т
• Привід механізмів крана - гідравлічний з можливістю поєднання робочих операцій
• Стріла - телескопічна трисекційна. Телескопування стріли - гідроциліндром і системою поліспастів. Можливі виконання металоконструкцій стріли зі сталі 1ОХCНД і сталі S700MC. З метою збільшення довжини стріли і підстрілового простору можлива додаткова комплектація гуськом довжиною 9,0 м, який встановлюється при роботі паралельно основній стрілі або під кутом 30 град.
• Обмеження вантажопідйомності і фіксація параметрів роботи крана - за допомогою мікропроцесорного обмежувача вантажопідйомності з цифровою індикацією інформації та вбудованим реєстратором параметрів.

 

Характеристики КС - 45717К-1
Тип транспортного засобу Автокран
Колісна формула 6х4
Базове шасі KAMAZ -65115
Габаритні розміри
Довжина, мм 11 000
Ширина, мм 2 550
Висота, мм 3 900
Кабіна
Тип кабіни Звичайна
Спальне місце Немає
Двигун
Екологічний стандарт ЄВРО-5
Модель двигуна КАМАЗ-740.705-300
Потужність кВт, (к.с.) 221 (300)
Об'єм паливного баку, л 210
Трансмісія
Модель КПП ZF9
Характеристики спецнадбудови
Вантажопідйомність,т 25
Вантажний момент, кН•м 80
Опорний контур, м 5,6х4,95
Довжина стріли, м  9.0-21,0
Довжина подовжувача (гуська), м 9,0
Найбільша висота , м  
з основною стрілою 22,4
з гуськом 29.9
Виліт, м  
з основною стрілою 2.0-19,0
з гуськом 9,0-28,0
Швидкість підйому (опускання) вантажу при 10-кратній запасовці вантажного кванату, м/хв 0,2-6,1
Максимальна швидкість підйому (опускання) гака, м/хв 35,0
Швидкість посадки вантажу, м/хв 0,2
Частота обертання, хв-1 0,3-1.7
Швидкість руху, км/г 60,0
Повна маса з гуськом, т 20,9
Розподіл навантаження на дорогу, т  
Через шини передніх коліс 5,2
Через шини заднього візка 15,7